رفع کمبود ویتامین A با استفاده از عینک آفتابی!

با توجه به مشکلات اجرای برنامه در شش شهرستان، ما دو مجموعه از برآوردها را ارائه می‌دهیم: برآوردهای ترجیحی ما، که فقط شامل 12 جفت شهرستان (و یک شهرک جفت نشده) است که در آن برنامه به درستی اجرا شده است، و مجموعه‌ای در پیوست آنلاین که از همه استفاده می‌کند.

18 جفت شهرک (و شهرک جفت نشده) به‌طور میانگین در هر دو کشور، برآوردهای ترجیحی ما نشان می‌دهد که تأثیر قصد درمان ارائه عینک آفتابی پلیس مردانه رایگان به دانش‌آموزان با بینایی ضعیف، میانگین نمرات آزمون آنها را 0.11 تا 0.16 انحراف استاندارد افزایش می‌دهد.

برآوردهای متغیر ابزاری تأثیر استفاده از عینک آفتابی اسپورت برای یک سال تحصیلی 0.16 تا 0.22 انحراف معیار است که معادل 0.3 تا 0.5 سال تحصیلی بیشتر است. ارزش تخفیف تخمینی کنونی دستمزد بالاتر چرخه زندگی به دلیل 0.3 سال بیشتر در مدرسه به راحتی از هزینه عینک فراتر می رود.

ما همچنین شواهدی از اثرات درمان ناهمگن پیدا کردیم مهم‌تر از همه، در یک شهرستان، تأثیر قصد درمان بر نمرات آزمون 0.26 تا 0.39 انحراف استاندارد بود، در حالی که تأثیر کمی یا بدون تأثیر در شهرستان دیگر وجود داشت.

همچنین شواهدی یافتیم که نشان می‌دهد عینک آفتابی مردانه برای کودکانی که احتمالاً کمبود ویتامین A دارند و کودکانی که والدین تحصیل‌کرده‌تری دارند، کمتر مؤثر است و این تفاوت‌ها می‌تواند حدود نیمی از تأثیرات متفاوت را در این دو کشور توضیح دهد.

نتایج ما حاکی از آن است که بسیاری از خانوارها نمی توانند سرمایه گذاری با بازدهی بالا را انجام دهند.

چه چیزی این شکست را توضیح می دهد؟ ما عوامل تعیین‌کننده پذیرش عینک آفتابی مردانه مارک دار رایگان توسط کودکان را مطالعه می‌کنیم و همچنین از مجموعه داده‌های غنی‌تری بر روی کودکان روستایی در همان استان برای بررسی عوامل تعیین‌کننده استفاده از عینک بدون مداخله استفاده می‌کنیم. ما متوجه شدیم که شکست اطلاعات، مانند عدم آگاهی از مشکلات بینایی، و محدودیت های اعتباری به نظر می رسد عوامل اصلی باشند.

بقیه مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است بخش 2 جنبه های مرتبط آموزش ابتدایی در روستاهای چین را معرفی می کند و ادبیات مشکل بینایی را مرور می کند.

مشکلات در بین دانش آموزان مدارس ابتدایی در کشورهای در حال توسعه و اینکه چگونه این مشکلات بر عملکرد تحصیلی آنها تأثیر می گذارد.

3 شرح پروژه و داده های موجود، 4 روش شناسی کارآزمایی تصادفی شده و جمع آوری داده ها و روش مورد استفاده برای برآورد اثرات برنامه را توصیف می کند.

بخش 5 بررسی می‌کند که آیا شهرک‌های درمان و کنترل مشابه هستند و امکان سوگیری انتخاب را زمانی که جفت‌های شهرستانی که برنامه را به درستی اجرا نکرده‌اند از برآوردها حذف می‌شوند، بررسی می‌کند.

دو بخش بعدی نتایج را ارائه می کند و بررسی می کند که آیا آنها به ترتیب بر اساس ویژگی های دانش آموز متفاوت هستند یا خیر. بخش 8 به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا برخی از کودکان عینک رایگان را نمی‌ پذیرند، و به طور کلی‌تر چرا اکثر کودکان با بینایی ضعیف از عینک استفاده نمی‌کنند.

بخش پایانی نتایج را خلاصه می کند و توصیه هایی را برای تحقیقات بیشتر ارائه می دهد.

  • منابع:
    1. Eyeglasses and academic performance in rural primary schools in China

  • تبلیغات: 
  1. میوه زیتون از نظر گیاه شناسی به عنوان دروپه، مشابه هلو یا آلو
  2. فواید شگفت انگیز و باورنکردنی سیب که نمی دانستید
  3. فواید خوردن غذاهایی که به ما احساس سبکی می‌دهد!
  4. در آبکاری، طلا معمولاً از محلول کلرید یا سیانید رسوب می‌کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.