کاپشن زنانه کوتاه را فراموش کنید که در چند سال اخیر بر بازار مانتو تسلط داشته است در این فصل، کت های لحافی قرار است به لباس بیرونی منتخب تبدیل شوند.
این یک روند چند نسلی است که از دروازه مدرسه تا رسانه های اجتماعی دیده می شود اینفلوئنسرهای Gen-Z نمیتوانند از آنها سیر شوند در حالی که مایه ماسک مدل 70 ساله در یک فشن شوی اخیر کریستین دیور لباس مشکی پوشیده بود.
در میان ست های استایل خیابانی، برند مد نیویورکی، ژاکت تدی سبز خزه ای فرانکی شاپ محبوب ترین است.
افزایش 30 درصدی در جستجوی آن را طی ماه گذشته گزارش کرده است خرده فروشی بیش از 200 پوند، به قیمت دو برابر به فروش می رسد.
تقاضا برای لحاف از دهه 1970 که سرهنگ سابق نیروی هوایی ایالات متحده، استیو گولیاس، برند لباس بیرونی خود هاسکی را راه اندازی کرد تا این حد زیاد نبوده است.
در تصویری که ملکه الیزابت دوم هنگام سواری آن را پوشیده بود، به سرعت به ژاکت منتخب در میان ست های کشور تبدیل شد.
جورجیا دانت، طراح برچسب میگوید که این نقطه مقابل سنت است که جذاب است او گفت: «ما آن را به شیوهای مجلل، کاربرپسند و جاودانه تجسم کردهایم.
او با سابقهای در زمینه لباسهای مردانه در باربری، بر روی لباسهای زنانه کاربردی جیبهای عمیق درست است و پایداری نایلون از ژاپن تهیه میشود که مقررات زیستمحیطی سختگیرانهتری نسبت به بریتانیا و اروپا دارد تمرکز میکند.
مشتریان با یک پایه لحافی شروع می کنند که می توانند در زمان تغییر آب و هوا به آن اضافه کنند به یقه های خلبان و لایه های ضد آب فکر کنید دانت میگوید این لباسها لباسهایی هستند که به جای تعویض، برای تقویت طراحی شدهاند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.